resantillnormalvikt

71 kg

Publicerad 2012-08-14 10:01:45 i

Wow äntligen börjar jag närma mig mitt mål, nu står vågen på 71 kg och det är bara 11 kg kvar sen väger jag 60 kg som är min drömvikt. Denna resa har gått helt fantastiskt bra och jag kommer aldrig i hela mitt liv att ångra mig, vist det har varit enormt tufft i vissa stunder men så är ju livet i allmänt också :) jag kan äta det mesta men tycker inte om allt längre, mina smaklökar har förändrats en heldel och det kan kännas lite skrämmande ibland, speciellt när jag vet att jag tyckte mycket om det innan op. Igår var jag tvungen att gå på stan och köpa mig lite kläder, hade nästan inget längre att ta på mig så det blev 2 nya jeans svarta :) i st 42 :)))) fy vad förvånad jag blev, hade ju 48 sist jag handlade jeans :) en snygg klänning blev det ox och två par t- shirts vill inte köpa för mycket då det är lite kvar som ska ner :) fixade även till håret då jag inte mår så bra av att jag tappar så mycket hår, frisören hjälpte mig och klippte det lite kortare och snyggt blev det. Vi sparade rätt mycket mer än jag hade tänkt från början för om några veckor ska jag gifta mig och då måste det finnas lite hår så det kan göras en fin uppsättning med löshår :)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-08-14 11:35:35

Hur mår du för övrigt med din värk sen du gjorde op?
Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2012-08-14 12:29:58

Bra jobbat, du ser riktigt snygg ut :)
Kram

Svar: tackar =) kram har du tänkt på att göra op?
resantillnormalvikt.blogg.se

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2012-08-19 17:55:28

Tack så mycket Frida =)

Japp värken har minskat sen operationen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela