resantillnormalvikt

Hej hopp i fina vädret

Publicerad 2012-07-04 13:39:11 i Allmänt,

 
Nu är vår flytt äntligen klar!! men fy nu har man en massa kartonger som ska packas upp ;-( och så ska man jobba och plugga där i mellan, men pluggandet det tar slut på fredag då jag gör min sista dag och sen är jag färdig undersköterska. Igår fick jag en smärre chock då min chef på jobbet där jag arbetar extra som uska kom fram till mig och ville prata, hon berättade att jag skulle bli fastanställd från och med september och om jag var intresserad!!! Herregud jag blev så glad så jag fick tårar, svarade naturligtvis ja =)
 
så mycket kul händer framöver :-) gifter mig med världens underbaraste man och fått ett fast jobb och åker på smekmånad till Egypten med min älskling i november *Livet leker *
 
Viktmässigt går det neråt sist jag vägde mig var det 76 kg men har inte vägt mig på några dagar nu då jag inte vet var vågen är ibland alla kartongerna =)  haha idag tyckte min son att jag började få spinkiga ben, fniss han är rolig han.
 
Ha det underbart i solen och glöm inte solskyddsfaktor =) själv ska jag jobba kväller
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela