resantillnormalvikt

Lite på semester veckan

Publicerad 2012-07-19 16:13:21 i Allmänt,

Hejsan
 
Har inte direkt något speciellt att skriva, men har börjat jobba igen efter en veckas semester.
Vi var bland annat i Stockholm och grönan denna vecka och så var vi på en ö som kallas torpön och som ligger i sjön sommen, underbart vackert och mysigt ställe som ägs av våra vänner Örjan och Jessica.
 
Annars så går mycket av tiden till för bröllopsplanering, phu det är verkligen massor som ska planeras, men skoj är det =)
 
När det gäller min viktresa så går den också bra och jag mår bara bra, visst dumpar jag ibland och mår pyton, men det tar väl sin tid att lära om sig att man måste äta sakta för det är det jag oftast gör som misstag =)
 
Lite bilder från grönan
 
Jag , Linda, Gunnel och kjell fikar innan vi ska in på grönan,
 
 Linda och en festlig apa som kunde göra konster med rockringen =)
 Micke & Linda upp i luften längst fram =)
 buuuu..... utanför spökhuset
 
Bilder från torpön
 
Tänk att vakna och se denna miljö varje morgon =)
 sommar =)
 
 Jag och jessica och Johanna och Marja tog en tur med småtjejerna och köpte glass =)
 Stor fiskarna =)
 
Grabbarna Håkan,Veine, Örjan och Micke har varit ute och fiskat två gäddor =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela