resantillnormalvikt

en innehållsrik helg

Publicerad 2012-06-17 12:10:12 i Allmänt,

Dessa dagar har det varit mycket, i fredags tog min sambos dotter Emelie studenten =)  



sen lördagen var vi först på kalas och firade mina barns kusin Clara som fyllde 16 år :-) och sen senare på kvällen var vi ute och fiskade jag och Micke och jag fick 3 abborrar =) mums, micke fick en gädda på ca 2 kg. Kl blev mycket när vi kom hem till mickes föräldrar där mickes lilla dotter var. Men hon var vaken fortfarande, men somnade som en liten stock i bilen hem :-)





Idag söndag ska vi försöka packa lite inför flytten och även åka en sväng till vår nya lägenhet så Linda och Daniel får titta hur det ser ut.
Sen blir det att käka den nyfiskade fisken och ta det lugnt för i morgon blir det att jobba hela dagen 7-16 =)

När det gäller mat så klarar jag äta det mesta just nu och det är så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela