resantillnormalvikt

lång tänketid är bra

Publicerad 2012-06-12 16:56:51 i Allmänt,

Hej jobbat hela dagen idag och det känns kan jag lova, är helt slut i hela kroppen är nog inte helt återställd efter operationen än, men det blir bättre och bättre =)

Jag tänker aldrig försöka påverka någon överviktig person att göra en Gastric Bypass, naturligtvis berätta om hur jag upplever det om jag får frågor, men det är så väldigt personligt hur man känner för en op, och jag tror att det är något som måste få växa fram under en längre tid.


är nu borta =) 

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-06-16 14:11:31

Ja du det syntes att du tappat så mycket...wow säger jag bara.

Hoppas du får bli pigg snart, åh njuta av mat m.m.

Som du säger så är den väldigt individuell..

Kram Cilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela