resantillnormalvikt

Livet rullar fram

Publicerad 2012-06-09 19:08:02 i Allmänt,

Precis varit på studentfirande i frövi, var jättemysigt att träffa alla vänner igen :) kunde käka lite också så det var så skönt att äntligen känna sig lite normal :) igår testade ja att ta två klunkar vitt vin, hehe jag kände mig lite påverkad av det direkt ;) på måndag ska jag börja jobba igen efter ca 3 v hemma, men det har absolut varit välbehövligt hade aldrig orkat jobba tidigare, då all ork går till att äta och orka med vardagen, men nu går det framåt med orken, blir piggare och starkare för varje dag som går :) Ps här om dagen hittade jag & Micke vilken vigsel ring vi ska köpa till mig :)) känner mig som väldens lyckligaste kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela