resantillnormalvikt

Äntligen verkar det vända =)

Publicerad 2012-05-04 12:28:55 i Allmänt,


 Dag 5 med modifast. 
Vaknade i morse och var inte alls lika hungrig som jag varit de andra dagarna och så känner jag mig mycket piggare =)

Det verkar som att min kropp har accepterat denna diet nu och det känns inte alls lika jobbigt att bara dricka dessa vätskor när resten av familjen äter frukost eller middag.
Brukar börja dagen vid kl 8:00 på morgonen med en kall dryck och sen vid kl 12:00 tar jag en varm soppa som tex sparris eller purjo/potatis soppa,
sen vid kl 16:00 tar jag en kall dryck igen som tex choklad, vanilj eller kaffe, eller jordgubbe och sen slutar jag dagen vid kl 20:00 med en varm soppa igen, märker att jag mår bättre på morgonen när jag vaknar om jag äter varmt på kvällen innan, detta är säker Individuellt och olika från person till person, men jag kan iallafall rekommendera det och ni som ska genomgå detta får testa er fram själva till bästa resultat.
Blev glad när min sambo sa i går kväll att det börjar redan synas i ditt ansikte att du gått ner lite =) så nu är jag jättenyfiken på vad vågen ska stå på på måndag morgon.

Nu kör vi så det ryker

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela