resantillnormalvikt

Hej hopp

Publicerad 2012-05-05 19:06:04 i Allmänt,

Dag 6 med modifast
Idag har det varit en rätt okej dag, tufft är det men det visste jag ju att det skulle bli när jag bestämde mig för operationen. Kände tyvärr av svimnings tendens idag igen, men jag gick ut i köket och drack ett jättestort glas vatten och då lättade det lite. Har iallafall bestämt mig för att modifast Jordgubbe är min favorit ibland alla dessa drycker och att vaniljen är den jag tycker sämst om, alldeles för söt för min smak.

Kommentarer

Postat av: Fredrik Franzén

Publicerad 2012-05-06 00:23:04

Du klarar detta vännen fast jag lider med dig när det gäller modifasten. Jag har förtestat vaniljpuddingen och drycken med banansmak och skall jag klara detta så får alla hamburgarkedjor rymma från stan eller att nationella insatsstyrkan bevakar dem :)



Har sen jag fick mitt dåliga besked från narkosläkaren på Danderyd den 23 april varit dålig och skrivit i min blogg men jag tänkte jag skulle fylla på imorgon då det börjar se positivt ut igen :)



Kram

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2012-05-06 12:48:50

Härligt Fredrik blir så glad att du känner dig gladare igen. Ja du när det gäller dofter från olika goda maträtter så är det vidrigt tufft de första dagarna, sen släpper det som tur och man kan vistas i samma rum =)



Lycka till och det ska bli spännande att följa din resa och din blogg.

kram Lisbeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela