resantillnormalvikt

kämpar på.

Publicerad 2012-05-02 16:12:45 i Allmänt,

Jaha, så är man inne på dag 3 med endast Modifast. Även kallad helvetesdagen. Idag ska det vara den värsta dagen innan suget på mat och div. sötsaker  lättar. Fast jag hade nog min värsta dag igår 2a dagen, då trodde jag att jag skulle gå åt av både hunger och huvudvärk, men det börjar lätta nu, skönt !!, men visst hade det varit gott att få TUGGA nåt smarrigt.

En nackdel med att bara äta flytande är såklart alla dessa toalettbesök, vätskan rinner rakt igenom mig! :p Sen är det ju det här med Ketos. När man kommer in i ketos får man (tyvärr) dålig andedräkt. Jag är där nu. I ketos alltså. Så, sorry alla i min närhet, men jag borstar tänderna jätteofta och gurglar med munvatten!


 

Ketos uppkommer när det befrias mer fettsyror än vad kroppen hinner med att förbränna...

här är en länk där de berättar lite mer vad ketos är 

http://www.alltomlchf.se/halsa/Ketos/

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela