resantillnormalvikt

lite ditt och datt i dag

Publicerad 2012-05-31 13:39:52 i Allmänt,

Idag var jag och Micke och Daniel och Nova uppe vid vrinneviskogen på fm, Micke och Daniel skulle springa runt i spåret och träna inför beachen i sommar ;-)
  

 Nova och jag traskade runt i skogen själva, visst stramade det lite i såren på magen men det gick helt okej att gå ändå, Nova var så lycklig och skulle lukta på alla pinnar och buskar i hela skogen  ;-)


Sen efter Micke hade duschat åkte vi till vårdcentralen så de kunde plocka bort agrafferna som de hade nitat igen titthållen med efter operationen, det gjorde inte ett dugg ont blev förvånad att det gick så fort och lätt att ta bort dem :-)
Skönt att de är borta nu så kanske kliandet blir mindre.

Nu ska jag försöka få i mig lite att äta och sen sätta mig med en inlämningsuppgift som ska bli klar i kväll.

Ha det bäst!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela