resantillnormalvikt

lite förberedelser =)

Publicerad 2012-05-09 12:37:13 i Allmänt,

Hej
kör på som vanligt med dieten och idag är det Dag 10 :-)

Börjar nästan fundera på hur det ska bli att börja äta igen nu när man vant sig att bara dricka. Fast jag tror inte det blir något problem när man väl får börja käka igen, ska bli spännande att se hur magen reagerar.
Är lite rädd för dessa dumpningar som man kan få om man äter för fort eller för sött eller för mycket, måste tänka mig för ordentligt vad jag stoppar i mig.
Har börjat frysa lite soppor som jag kan äta när jag kommer hem från operationen, då jag ska äta det mellan 1-1halv vecka och sen blir det pure 1 vecka, tänkte köpa några barnmatsburkar för 4 månaders bäbisar och ha hemma ifall man mår dåligt och inte orkar fixa mat ordentligt. Sen blir det mossad mat med en gaffel en vecka och sen lagom till midsommar ska jag försöka äta som vanligt, fast naturligtvis mycket mycket mindre.

Känner mig lite pirrig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela