resantillnormalvikt

liten promenix med Nova

Publicerad 2012-05-30 10:53:27 i Allmänt,

Idag är det första dagen jag går på en lite längre promenix med Nova, har inte vågat tidigare då läkaren avrådde mig till det med tanke på att hon är en stor hund och lätt kan dra i kull mig nu när jag inte har 100% krafter som innan.
Men det gick bra iallafall fast det kändes lite i såren när jag gick.
Viktigast är att jag inte lyfter tungt på dessa 3 veckor, så jobba bör jag inte börja göra fören vecka 24 enligt min läkare då jag har rätt många tunga lyft på det vårdboendet jag jobbar extra på =)

Kunde inte hålla mig så jag var tvungen att väga mig idag och 

 



är nu borta, känns helt fantastiskt =))))

Längtar till i morgon då jag ska till Vc och ta bort agrafferna usch det kliar så mycket just nu på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela