resantillnormalvikt

Sista dagen med dessa drycker !!!!! jiiippiiiiii

Publicerad 2012-05-20 13:13:03 i Allmänt,

Dag21 på modifast

Idag är det sista dagen att dricka dessa diet soppor, i morgon blir det operation =)

Ikväll ska jag tvätta mig med en bakteriedödande tvål som heter Descutan, både kropp och knopp ska tvättas och samma procedur ska göras om igen i morgon bitti.


Kl 9:00 ska jag infinna mig på Motala sjukhus och där är det mätning och vägning och sen zzz,sen vakna upp som en ny människa =)

Japp för nu börjar mitt nya liv

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-05-21 15:54:42

haha av den får man svinto hår ;)

Postat av: lisbeth

Publicerad 2012-05-23 12:45:02

mmm gick inte att kamma håret alls

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela