resantillnormalvikt

Tjabba =)

Publicerad 2012-05-18 19:35:45 i Allmänt,

Dag 19 på modifast.

Nu är det inte låååångt kvar ;-)
om 2 dagar behöver jag inte dricka denna skit mer, jiippi känns så skönt ska ni veta.
Idag har jag sprungit på stan med min sambos dotter och införskaffat lite kläder och skor till henne då vi ska på bröllop i morgon, Mickes systerdotter ska gifta sig =)

Har även varit duktig och fryst i lite mer soppa och denna gång blev det keldas Thai soppa som jag köpte i affären, bra att ha klart när jag kommer hem på tisdag, jag hoppas det blir då iallafall så inget dumt tillstötter, för tyvärr så finns det de som det inte gått så bra för när de gjort denna operation, men det ska nog gå bra och ska inte tänka på det nu utan försöka se så positivt jag bara kan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela