resantillnormalvikt

trött men gla ändå =)

Publicerad 2012-05-29 13:33:38 i Allmänt,

på torsdag åker agrafferna åt skogen, ska bli skönt för det börjar klia så himmla mycket nu på såren, men det betyder väl att det läker och det är ju bra :-)


För övrigt mår jag bra, men är fortfarande otroligt trött och går gärna och lägger mig redan kl 21:00 på kvällen och upp tidigt, hmmm och jag som har varit en kvälls människa och gärna velat sova länge på morgonen. Måste ha med sviterna efter operationen att göra.

Viktmässigt så börjar det kännas på kläderna nu :-)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-05-31 08:57:29

Gjorde du inte op. med titthålsteknik?

Eller dom sätter kanske agraffer där med?

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2012-05-31 13:23:18

jovisst gjorde jag med titthål och de sätter alltid med agraffer =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela