resantillnormalvikt

vanilj med kanel

Publicerad 2012-05-06 12:44:31 i Allmänt,

Dag 7 med modifast.

Om jag skulle säga att jag känner mig pigg så skulle jag överdriva massor!!!!
gör det alltså inte, utan känner mig rätt trött och hängig.


Fick ett tips av en annan tjej som dricker modifast när det gäller vanilj modifast (som jag är mindre förtjust i) peppra på lite kanel och rör runt så blir den godare och den känns inte lika söt, provade och gillade den betydligt bättre :-)

I morgon ska jag väga mig igen efter denna vecka :-))))

spännande ska det bli

Ha det bäst!!!!

Kommentarer

Postat av: Annelie Lundin

Publicerad 2012-05-08 18:42:07

Ja, jag hade turen att bara behöva dessa drycker i endast 15 dagar,, räckte gött och väl. Det är underbart gött att få börja äta sen igen,, tänk att få tugga... ljuvligt

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2012-05-08 21:41:35

Jaaaa ska bli en underbar känsla, konstigt att alla sjukhus har så olika långa tider man ska flyta? Motala har tydligen alltid 3 veckors flyt enligt de jag pratat med. Men jaja det går ju bra så jag kör på :-)



kram Lisbeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela