resantillnormalvikt

yes =)

Publicerad 2012-05-25 20:14:48 i Allmänt,

vägde mig lite på skoj idag och



är borta =)))))


Har börjat att få i mig lite mer mat nu och det känns skönt, jobbigt när man känner sig så trött av för dåligt intag av mat.

Vill bara säga, Tack alla goda gudar för att det finns nyponsoppa, hehe skulle kuna leva på det ;-) 
men vet att jag måste få i mig annat också, men det är så lätt att dricka det och jag mår inte illa av det som jag lätt gör av annat jag äter. Provade att testa en smothi idag som jag köpte i affären, men BLÄ!!!! så sött det smakade fast det stod att det inte innehöll något socker, mina smaklökar har nog förändrats lite kanske :-) 
Filmjölk går bra också och så fick jag tips om att suga på en isbit istället för att bara gå och små klunka på vatten, säger bara Gudars vad gott!!! :-)

Japp så här ligger det till än så länge 4 dagar efter operationen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela