resantillnormalvikt

Full fart

Publicerad 2012-10-21 18:40:00 i Allmänt,

Hej alla goa fina människor.
Idag är jag trött mycket trött ;-) var och firade min bror i går som fyllde 50 år för några dagar sen och efter festen hos honom åkte några av oss vidare och gick ut och dansade =)
Min älskade man och jag kom hem kl 3 i natt, så det känns i både knoppen och kroppen att man är trött och sliten =D
 
Var lite nervös att det inte skulle gå att dansa då jag fick en spricka på mitt revben i fredas förra veckan, men det gick förvånadsväl riktigt bra ändå, värst är alla människor som trängs och man får en armbåge i sidan eller liknande, men som sagt det gick bättre än jag hade anat och det var ju kul =)
 
Möte lite folk som jag känner igen ute i natt, men fniss några kände inte igen mig =) så de blev rätt förvånade när jag sa att det verkligen var jag =) mmm inte klokt vad vikten kan avgöra en massa på ens utseende =)
 
Jag mår i allafall toppen bra och känner att jag orkar mycket mer än vad jag gjort på väldigt många år som överviktig, ångrar inte en minut att jag gjorde denna operation. Om jag ska säga något som är jobbigt och som jag lider lite av så är det att inte kuna dricka lika mycket som jag gjorde tidigare, känslan att svepa ett halvt glas kallt vatten saknar jag enormt mycket. Men det är nått man vänjer sig att man nu mera bara kan ta 3 småklunkar och att dricka ca 30 min innan mat och 30 min efter mat, vist kan jag ta en liten klunk vatten under måltiden om det blir riktigt torrt, men man bör inte göra det för mycket då maten inte ska komma så fort ner i magsäcken och man blir mätt för fort och vitaminerna i maten inte tas upp lika bra. Inte så allvarliga saker men dok ändå nått som är lite jobbigt ibland.
Tänkte jag skulle lägga ut en före och efter bild igen =)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-10-21 20:26:39

Du är sååå söt,, både före och efter.
Men, frissan på efterbilden är finare.. *tycker JAG*

Visst är det ett helt annat liv..?? *LJUVLIGT*

Detta med att dricka, det kommer du att kunna göra mer och mer.

Ha dä bäst.. // Kramen Annelie

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2012-10-21 22:33:53

Tack underbara vän <3

Postat av: Tina

Publicerad 2012-10-21 23:53:34

Det lyser lycka om dig Lisbeth, härligt att se! Glada ögon som strålar, du ser lika nöjd ut som ett barn på Julafton.

Kram Tina

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2012-10-22 22:15:43

Är lycklig och älskad av min underbara man =)kanske därför =)

kram och tack vännen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela