resantillnormalvikt

4 månader

Publicerad 2012-09-21 11:43:00 i Allmänt,

Idag är det 4 månader sen jag gjorde operationen i Motala, allt har gott bra men vist för mig har det inte varit helt en dans på rosor. Har haft problem och har det lite fortfarande att jag inte känner mig hungrig så jag måste vara stenhård med mina mattider, försöker äta var 3e timma.
Har räknat ut mitt BMI idag och det står nu på 25,22 och när jag startade så var det 36,89, så om exakt 1 kg så räknas jag som normalviktig =) en underbar känsla kan jag lova infinner sig i min kropp i dag. Idag är det även 8 dagar kvar tills jag ska gifta mig med den mest underbaraste mannen i hela världen, är så lycklig :-)
 
 
 
Före och lite efter bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela